Viagra, Cialis, Kamagra, Levitra


   
   

FAQ

Na Państwa pytania staramy się odpowiadać możliwie najszybciej, maksymalnie w ciągu 24 godzin. Jeśli na zadane nam pytanie nie otrzymają Państwo odpowiedzi, to prosimy najpierw sprawdzić ,czy korespondencja od nas nie trafiła do folderu SPAM.

W jaki sposób dokonujemy zamówienia online?

Zamówienie na preparaty składamy za pomocą formularza zamówień znajdującego się na stronie ZAMÓWIENIE podając niezbędne wymagane dane służące weryfikacji klienta i umożliwiające zrealizowanie Państwa zamówienia.
Zakupy online wyznaczają nową koncepcję w ochronie kondycji zdrowia, gdyż dostarczają pacjentom nieograniczony dostęp do środków.

Czy w celu złożenia zamówienia wymagana jest recepta?

Nie, Państwa zakupy zostaną zrealizowane bez konieczności przesyłania nam recepty, pod warunkiem, że kupowane za naszym pośrednictwem preparaty nie będą Państwu służyć w celach leczniczych a jedynie w celu przedłużenia stosunku i zwiększenia doznań seksualnych z parterem/partnerką.

Jak szybko reazlizowane są zamówienia?

Wszystkie zamówienia realizujemy za pośrednictwem renomowanych firm kurierskich, takich jak DHL,DPD,UPS,KEX, w zależeności od wielkości zamówienia i miejsca dostawy, a także pocztowymi przesyłkami priorytetowymi. Termin dostawy do Państwa przesyłki kurierskiej to 1-2 dni robocze,w przypadku wyboru przez Państwa usług Poczty Polskiej, termin ten może wynieść 3-4 dni roboczych.. Zamówienia złożone do godziny 12.30 będą realizowane jeszcze w tym samym dniu. Przewidywany termin dostawy to dzień następny (z wyjątkiem sobót i niedziel). Zamówienia złożone po godzinie 12.30 będą realizowane w dniu następnym. Jeśli zależy Państwu gwarancji szybkiej dostawy na dzień następujący po złożonym zamówieniu, prosimy wybrać w formularzu opcję wysyłki za pośrednictwem firmy kurierskiej.

Nie chcę, aby moja przesyłka została dostarczona do domu, czy mogę odebrać ją bezpośrednio z urzędu pocztowego (usługa Poste-Restante)?

Tak, realizujemy dostawy także w systemie POSTE RESTANTE, to znaczy, że sami Państwo musicie ją odebrać z Urzędu Pocztowego.Takie zamówienia realizujemy jednak tylko i wyłącznie po wcześniejszym ich opłaceniu, to znaczy dokonaniu przelewu na nasze konto bankowe całości wymaganej kwoty za Państwa zlecenie.Nie ma możliwości zamówienia dostawy poste-restante z opcją płatności przy odbiorze( za pobraniem).
Jeśli zależy Państwu na maksymalnej dyskrecji i chcecie Państwo odebrać przesyłkę na poczcie, prosimy wybrać w formularzu opcję zamówienia: POCZTA POSTE RESTANTE - PRZELEW. Pola w formularzu poniżej należy uzupełnić następująco:

  • Imię i Nazwisko
  • "Ulica i numer domu" - wpisz ulicę przy której znajduje się Urząd Pocztowy
  • "Kod pocztowy" - wpisz kod pocztowy dla wybranego Urzędu Pocztowego
  • "Miasto" - wpisz miejscowość w której mieści się Urząd Pocztowy oraz numer Urzędu Pocztowego. Dokładny adres Urzędu Pocztowego można znaleźć tutaj.
  • W tym wypadku należy samemu dowiadywać się na poczcie o dotarciu przesyłki, gdyż żadne awizo nie zostanie nam dostarczone do domu.

    Czy przesyłka zostanie zapakowana dyskretnie,aby nikt poza adresatem nie rozpoznał jej zawartości?

    Tak, nasze przesyłki pakujemy zawsze bardzo starannie.Dostarczane są do Państwa w kartonowej kopercie kurierskiej wyłącznie z logo firmy przewozowej (DPD,DHL,KEX,POCZTA POLSKA)) lub też większe przesyłki pakujemy w pudełko kartonowe i foliopak, uniemożliwiającą stwierdzenie jej zawartości. Nie oznaczamy kopert żadnym logo naszej firmy,mogącym sugerować ich zawartość.

    Jakie metody zapłaty za zamówiony towar są akceptowane?

    Obecnie akceptujemy dwa rodzaje płatności: przelew na nasze konto bankowe (przesyłki realizowane na terenie Polski i krajów Unii Europejskiej wraz z Norwegią i Szwajcarią) oraz płatność przy odbiorze w momencie dostarczenia przesyłki przez firmę kurierską (tylko na terenie Polski).

    Czy realizujecie zamówienia do innych krajów niż Polska?

    Tak oczywiście, Państwa zamówienia realizujemy do wszystkich krajów Unii Europejskiej oraz Szwajcarii i Norwegii. Czas realizacji takiego zamówienia to 5-7 dni roboczych.Zamównienie jest realizowane po wcześniejszym opłaceniu za pośrednictwem Poczty.Jeśli życzą Państwo sobie zrealizowanie takiego zamówienia, prosimy o zaznaczenie w formularzu zamówienia opcji ZAGRANICA - PŁATNOŚĆ PRZELEWEM. Po otrzymania od nas informacji zwrotnej należy już tylko dokonać płatności i czekać na przesyłkę.

    Czy istnieje możliwość zwrotu zamówionego towaru?

    Zgodnie z obowiązującymi przepisami (Dz.U. z 2004 r Nr 53 poz.533 z późniejszymi zmianami) produkty lecznicze i wyroby medyczne mogą być zwracane do apteki wyłącznie z powodu wady jakościowej lub niewłaściwego ich wydania Nie ma możliwości dokonywania zwrotu produktu pełnowartościowego. Reklamacją objęte są wyłącznie produkty z zamówień, które zostały zrealizowane w błędny sposób (niezgodnie z zamówieniem), bądź też są uszkodzone lub uległy uszkodzeniu w trakcie transportu. Procedura ewentualnego zwrotu towaru została dokładnie opisana w regulaminie sklepu levitrasklep.pl

     



    Kontakt

     Skontktuj się z nami poprzez formularz kontaktowy.

    Nasi konsultanci udzielą Ci fachowej odpowiedzi w przeciągu 24 godzin.

    FORMULARZ KONTAKTOWY

    NASZE PRZESYŁKI DOSTARCZAJĄ









    Akceptowane formy płatności:
    Przelew na konto (Polska i kraje UE oraz Szwajcaria i Norwegia)
    Płatność przy odbiorze (tylko Polska)